Gammel Elevdag 2024 på Gørlev Idrætsefterskole

Nu er der ikke længe til, at vi åbner dørene for tidligere elever. Det sker nemlig til Gammel Elevdag, som finder sted lørdag d. 4. maj 2024 kl. 13.30-17.30.

Det er dagen, hvor der vil være gode muligheder for at få genopfrisket minderne fra tiden, hvor du var efterskoleelev. Ring eller skriv til dine gamle efterskolekammerater og fortæl dem, at I skal ses til Gammel Elevdag. Sæt kryds i kalenderen allerede nu! 😊

Programmet kan ses herunder, og selve Gammel Elevdag starter kl. 13.30, hvor der er indskrivning i årgangsbøger. Det foregår i den kolde gang mellem hallen, spejlsalen og springcentret.

Derudover byder dagens program bl.a. på rundvisning, fotografering af forskellige årgange, volleyballturnering og fodboldkampe.

Billedet viser et dronefoto af Gørlev Idrætsefterskole samt programmet for Gammel Elevdag 2024.

Indbydelse til 10 og 25 års jubilarer

Efterhånden er der gået hhv. 10 og 25 år siden, at I gik i 10. klasse på Gørlev Idrætsefterskole. Det skal fejres, og vi vil gerne invitere jer, der gik på årgangene 13/14 og 98/99, til at komme til Gørlev lørdag den 4. maj 2024 kl. 11.00.

Som det fremgår af programmet, skal vi spise frokost sammen, og dernæst er der tid til fotografering og rundvisning på efterskolen.

Fra kl. 13.30 og indtil kl. 17.30 fortsætter Gammel Elevdag sammen med alle de øvrige årgange fra GIE.

Vi glæder os til at se så mange af jer som overhovedet muligt – helst jer alle sammen. Så vi håber naturligvis, at I vil bakke op om arrangementet denne dag.

Af hensyn til frokosten vil vi gerne bede om jeres tilmelding senest fredag den 26. april 2024.

Tilmelding kan ske pr. mail til kontoret@idraetsefterskolen.dk eller på tlf. 58 85 51 64 lokal 1.

Billedet viser et dronefoto af Gørlev Idrætsefterskole samt programmet for jubilarer til Gammel Elevdag 2024.