Søndag d. 26. september kl.13.00-17.00 holder alle landets efterskoler åbent hus, for netop den søndag er det Efterskolernes Dag. På Gørlev Idrætsefterskole har vi sørget for et godt program, hvor der er rig mulighed for at se vores efterskole, mærke stemningen og opleve efterskolelivet.

For at I ikke skal køre forgæves for at besøge os, så vil vi informere om de to kommende skoleår:
Der er fyldt op til skoleåret 22/23, og der er lange ventelister for både drenge og piger. Chancen for at få en plads inden skolestart er desværre minimal.

Til skoleåret 23/24 er der også ventelister for både drenge og piger. Her gælder det, at der er en god chance for at få en plads inden skolestart, hvis man bliver tilmeldt og skrevet på ventelisten nu.

Vi glæder os helt vildt til at få besøg til Efterskolernes Dag!