Billedet viser to hænder, der former et hjerte. Der står skrevet teksten "Efterskolernes Aften" på en grøn baggrund.

Opdateret d. 10. januar

Her i Gørlev er vi desværre ramt af sygdom. Ca. halvdelen af elevholdet og halvdelen af medarbejdergruppen er syge derhjemme. Vi gennemfører aftenens program så godt som muligt.

Kom til åbent hus

Der er ikke så længe til, at vi igen har åbent hus på Gørlev Idrætsefterskole. Næste gang er det til Efterskolernes Aften 2024.

☝️ Husk at sætte kryds i kalenderen onsdag d. 10. januar 2024.

Program

Det er en rigtig god idé at kigge på programmet for at få mest muligt ud af besøget på vores efterskole. Vi vil anbefale, at der er tid til både rundvisning, gymnastik og skolen på 20 minutter.

Læs flere praktiske informationer længere nede på denne side.

Billedet viser programmet for Efterskolernes Aften 2024 på Gørlev Idrætsefterskole.

Praktiske informationer

Herunder kan du læse mere om de forskellige aktiviteter til Efterskolernes Aften 2024. Der er mange nyttige informationer, som kan være rare at kende på forhånd.

Find et oversigtskort med parkeringspladser og placering af aktiviteter længere nede på siden.

Billedet viser praktiske informationer om Efterskolernes Aften 2024 på Gørlev Idrætsefterskole.

Ventelister og tilmelding til de kommende skoleår

Man kan gå i 10. klasse på Gørlev Idrætsefterskole.

Der er optaget til skoleåret 24/25.

Til skoleåret 25/26 er der også optaget. Ventelisterne for både drenge og piger er meget lange.

Til skoleåret 26/27 er der ventelister for både drenge og piger.

Læs om optagelsesproceduren her og find tilmeldingsblanketten her.

Parkering og placering af aktiviteter

Oversigtskortet viser, hvor du fx finder hovedindgangen, når du skal have en rundvisning på efterskolen.

Find vej til Gørlev Idrætsefterskole: Kørselsvejledning

Billedet viser et oversigtskort med placering af aktiviteter til Efterskolernes Aften 2024 på Gørlev Idrætsefterskole.

Vi glæder os meget til at få besøg onsdag d. 10. januar 2024 kl. 18.00-21.00.

Læs om 5 gode grunde til at besøge Gørlev Idrætsefterskole. Du finder dem lige her ➡️.