Billedet er et luftfoto af Gørlev Idrætsefterskole.

Opdateret d. 11. april.

Der er lukket for tilmeldinger til rundvisning i april måned.

I løbet af april måned er det muligt at komme på besøg og få en rundvisning.

Vi opfordrer til, at det kun er den kommende elev og forældrene, der kommer på besøg og får en rundvisning.

Tidspunkter

• Tirsdag d. 5. april
  • Torsdag d. 7. april
  • Mandag d. 11. april
  • Tirsdag d. 19. april
  • Torsdag d. 21. april
  • Mandag d. 25. april

Der er krav om tilmelding til en rundvisning på vores efterskole.

Tilmelding sker via et spørgeskema. Linket er fjernet, fordi der er lukket for tilmelding.

Til hvert tidspunkt kan fire familier komme på besøg. Derfor vil den enkelte svarmulighed ikke være tilgængelig, når det antal er nået.

Der bliver sendt en kopi af jeres svar til den mailadresse, der bliver oplyst. Det hænder, at disse mails havner i spamfilteret, så det skal I være opmærksomme på.

Tid

I skal regne med, at en rundvisning tager 30-60 minutter. Det er derfor en god idé at afsætte 1 time til besøget på vores efterskole.

Ventelister

Der er ventelister til de kommende skoleår.
2023/2024: Vi beder jer ringe til kontoret, inden I tilmelder jer til rundvisning, hvis jeres barn endnu ikke er tilmeldt og står på ventelisten.
2024/2025: Vi har også ventelister for både drenge og piger til dette skoleår.