Opdateret d. 2. november

Det næste tidspunkt for besøg er på Efterskolernes Aften, som finder sted onsdag d. 10. januar 2024.

Kom og få en rundvisning

I oktober måned har vi planlagt nogle aftener, hvor interesserede familier kan få mulighed for at få en rundvisning på vores efterskole.

Vores elever vil vise rundt på skolen og fortælle om, hvordan det er at være efterskoleelev på Gørlev Idrætsefterskole.

Tidspunkter

• Mandag d. 9. oktober
  • Onsdag d. 11. oktober
  • Tirsdag d. 24. oktober
  • Torsdag d. 26. oktober
  • Mandag d. 30. oktober

Ventelister og optagelse

Man kan gå i 10. klasse på Gørlev Idrætsefterskole.

Der er ventelister til de kommende tre skoleår.

2024/2025 og 2025/2026: Vi beder jer ringe til kontoret, inden I tilmelder jer til rundvisning, hvis jeres barn endnu ikke er optaget eller står på venteliste.

Læs mere om ventelister her og vores optagelsesprocedure her.

Der er krav om tilmelding til en rundvisning på vores efterskole.

Tilmelding sker via et spørgeskema. Linket er fjernet, fordi der er lukket for tilmelding.

Der bliver automatisk sendt en kopi af jeres svar til den mailadresse, der bliver oplyst. Det hænder, at disse mails havner i spamfilteret, så det skal I være opmærksomme på. I modtager ikke andre former for bekræftelse på, at I har svaret på spørgeskemaet og tilmeldt jer til rundvisning.

Vigtige informationer

I skal regne med, at en rundvisning tager 30-60 minutter. Det er derfor en god idé at afsætte 1 time til besøget på vores efterskole.

Til hvert tidspunkt kan fire familier komme på besøg. Derfor vil den enkelte svarmulighed ikke være tilgængelig, når det antal er nået.

Vi opfordrer til, at det kun er den kommende elev og forældrene, der kommer på besøg og får en rundvisning.

☝️ Husk at sætte kryds i kalenderen.

Få en smagsprøve

Vi er meget stolte af vores faciliteter, som er med til at skabe rammerne for skolens elever og deres udvikling.

Her kan I få en lille smagsprøve på Gørlev Idrætsefterskole set oppefra.