Besøg os til Efterskolernes Dag

Du har måske allerede sat kryds i kalenderen, for Efterskolernes Dag er nemlig det bedste tidspunkt for at besøge Gørlev Idrætsefterskole.

Vi glæder os allerede meget til at få besøg i Gørlev søndag d. 24. september 2023 kl. 13.00-17.00.

Program for Efterskolernes Dag i Gørlev

Det er en rigtig god idé at kigge på programmet for at få mest muligt ud af besøget på vores efterskole, og vi anbefaler, at du har tid til både rundvisning, gymnastikopvisning og skolen på 20 minutter.

Læs flere praktiske informationer længere nede på siden.

Billedet viser et udsnit af programmet for Efterskolernes Dag på Gørlev Idrætsefterskole.

Praktiske informationer

Herunder kan du læse mere om de forskellige aktiviteter til Efterskolernes Dag. Der er mange nyttige informationer, som kan være rare at kende på forhånd.

☝️ Det er ikke muligt at få en rundvisning kl. 14.00-14.25 og 15.35-16.00, fordi eleverne er optaget pga. gymnastikopvisningerne.

Find kort med parkeringspladser og placering af aktiviteter længere nede på siden.

Billedet indeholder praktiske informationer om Efterskolernes Dag på Gørlev Idrætsefterskole.

Ventelister og tilmelding til de kommende skoleår

Man kan gå i 10. klasse på Gørlev Idrætsefterskole.

Der er optaget til skoleåret 24/25. Ventelisterne for både drenge og piger er så lange, at det er usandsynligt at få en plads inden skolestart.

Til skoleåret 25/26 er der ventelister for både drenge og piger. Der er en meget lille chance for at få en plads inden skolestart.

Der er stadig få ledige pladser til skoleåret 26/27 for både drenge og piger.

☝️ De tilmeldingsblanketter, vi modtager pr. mail efter kl. 15.00 fredag d. 22. september, bliver ikke registreret før mandag d. 25. september.

Læs om optagelsesproceduren her og find tilmeldingsblanketten her.

Parkering og placering af aktiviteter

Find vej til Gørlev Idrætsefterskole: Kørselsvejledning

Billedet viser et kort med placering af parkeringspladser til Efterskolernes Dag på Gørlev Idrætsefterskole. Billedet viser et kort med placering af aktiviteter til Efterskolernes Dag på Gørlev Idrætsefterskole.

Vi glæder os til at se dig!

Vil du læse mere om Efterskolernes Dag, så har vi 10 gode grunde til at besøge Gørlev Idrætsefterskole lige her.