Opdateret d. 21. september

Kom og besøg Gørlev Idrætsefterskole!
Igen i år har vi gjort os umage for at lave et godt program med rundvisning, gymnastik og ikke mindst aktivitet i linjefagene. Efterskolernes Dag er alletiders mulighed for at besøge os, hvis du er interesseret i Gørlev Idrætsefterskole.

Ventelister og tilmelding til de kommende skoleår

Der er optaget til skoleåret 23/24. Ventelisterne for både drenge og piger er så lange, at det ikke er muligt at få en plads inden skolestart.

Til skoleåret 24/25 er der også lange ventelister for både drenge og piger. Chancen for at få en plads inden skolestart er desværre minimal.

Der er stadig ledige pladser til skoleåret 25/26 for både drenge og piger.

👉 De tilmeldingsblanketter, vi modtager pr. mail efter kl. 15.00 fredag d. 23. september, bliver ikke registreret før mandag d. 26. september.

Program for Efterskolernes Dag
Det er en rigtig god idé at tjekke programmet ud allerede nu, for der er nemlig forskellige tidspunkter for aktiviteterne i linjefagene. Skolen er åben for alle interesserede kl. 13.00-17.00, og vi er selvfølgelig klar til både en rundvisning og en snak i hele tidsrummet.

Se programmet herunder sammen med de praktiske informationer og oversigtskortet.