Klar, parat, gymnastik!

Nu er der ikke længe til, at vores elever skal i gang med forårets gymnastikopvisninger. Gymnastik er et obligatorisk fag på elevernes skemaer. De har øvet sig og arbejdet meget med forberedelserne til deres gymnastikopvisning. Læs mere om faget gymnastik lige her, og opvisningerne fra tidligere skoleår kan ses her.

Fra februar til juni

Den første opvisning er en generalprøve sammen med to andre efterskoler i nabolaget. Derefter bliver der travlt i marts måned, hvor der er gymnastikopvisninger på programmet i alle weekender.

I månederne april, maj og juni skal eleverne også lave gymnastikopvisninger. Bl.a. får vi besøg af eleverne på årgang 23/24 til kommende elevers aften. I den anledning er der selvfølgelig en gymnastikopvisning for dem og deres forældre.

Kom og se elevholdet 22/23

Opvisningsplanen er klar, og vi glæder os rigtig meget til at komme rundt på Sjælland. 🤩

Se tid og sted i opvisningsplanen herunder. ⬇️

OBS! Nogle arrangementer er lukkede, og derfor er der ikke adgang for publikum.